full
image
#666666
http://www.acron.com.tr/wp-content/themes/smartbox-no-plugins/
http://www.acron.com.tr/
#26ade4
style3

SAP CRM – Müşteri İlişkileri Yönetimi

SAP CRM – Müşteri İlişkileri Yönetimi, müşteri değerini, müşteri sadakatini ve kârlılığı sağlamanıza yardımcı olmaktadır. Şirketinizi farklılaştırmak, kârınızı maksimum düzeye çıkarmak, üstün nitelikli müşteri değeri ve tüm iletişim noktaları arasında ayrıcalıklı müşteri deneyimleri sunmak için, iş süreçleri ve etkileşim kanallarını tasarlamalı ve sürekli olarak geliştirmelisiniz.

SAP CRM Pazarlama – Kampanya yönetimi, aday müşteri yönetimi, ticari promosyon yönetimi ve pazarlama analitiklerini kapsamaktadır.

SAP CRM Satış – Satış planlaması ve tahmini, müşteri, ilgili kişi, aktivite ve fırsat yönetimi, teklif, sipariş, ürün konfigürasyonu ve fiyatlandırması, faturalandırma ve sözleşme süreçlerini içermektedir.

SAP CRM Servis – Servis siparişi, sözleşmesi, şikayet yönetimi ve iadeler, garanti takibi, kaynak planlaması ve servis analitiklerini sunmaktadır.

Etkileşim Merkezi– Etkileşim merkezi, çağrı merkezi ve diğer kanallar yoluyla pazarlama, satış ve servis süreçlerinizi yönetmenizi sağlamaktadır. Ttele pazarlama, tele satış, müşteri hizmetleri, BT destek ve etkileşim merkezi yönetimi gibi aktiviteleri yönetmek mümkündür.

Web Kanalı– Internet üzerinden E-pazarlama, e-ticaret, e-hizmet ve Web kanalı analitiklerini içeren tamamen entegre Web kanalı uygulaması sağlamaktadır.

Ticari Promosyon Yönetimi – Pazar geliştirme fonları, promosyon, şikayet ve promosyon işleme yönetimi ile analitik raporlama fonksiyonlarını içermektedir.

CRM Nedir?

Müşteri ilişkileri yönetimi, bir şirketin müşterileriyle etkileşimlerini, satış beklentilerini yönetmek ve beslemek için yaygın olarak kullanılan bir stratejidir. Süreçlerini organize etmek, otomatikleştirmek ve senkronize etmek için teknolojiyi kullanmaktadır.

Başta satış faaliyetleri olmak üzere, pazarlama, müşteri hizmetleri ve teknik desteği kapsamaktadır. Genel hedefler; yeni müşterileri bulmak, çekmek ve kazanmak, şirketin sahip olduklarını büyütmek ve korumak, eski müşterileri geri kazanmaya çalışmak, pazarlama ve müşteri hizmetleri maliyetlerini azaltmaktır.

Bir zamanlar yazılım araçları kategorisinde basit bir etiket olan CRM, bugün tüm müşteri odaklı departmanları ve hatta şirket çapında bir iş stratejisini belirtir. Bir uygulama etkili olduğunda, kişi, süreç ve teknoloji; karlılığı arttırmak ve operasyonel maliyetleri azaltmak için sinerji içinde çalışır.

default
Yazılar yükleniyor...
link
#6E787E
on
none
loading
#6E787E
off
Back